Kontakt/Anmälan

Anmälan görs via mail eller med kontaktformuläret nedan, där ni får en bekräftelse att vi mottagit er epost.

Vi kommer därefter personligen ta kontakt med er för att få en muntlig bekräftelse och berätta hur ni skall gå till väga i samband med er anmälan och anmälningsavgift.

När anmälningsavgiften är betald är anmälan till den resa ni valt bindande för såväl kunden som researrangören.

Anmälningsavgiften på 10 000 kr skall betalas 10 dagar efter att ni mottagit fakturan från oss. Resterande del utav resan betalas 90 dagar innan avresedatum och ni kommer att få en faktura hemskickad. Om antalet resenärer blir färre än minsta antalet kommer ni att meddelas senast 90 dagar innan avresedatum och anmälningsavgiften kommer direkt att återbetalas till resenärerna.

Rekommenderat är att ni redan vid första betalningstillfället har allt klart med avbeställningsförsäkring för att det skall täcka ev. retur av biljetten vid uppvisat giltigt läkarintyg vid sjukdom. Tänk på att den ev. extra avbeställningsförsäkringen vid sjukdom måste tecknas i samband med betalning av anmälningsavgiften.

Vi erbjuder reseförsäkring och avbeställningsskydd genom resebolaget ERV-Europeiska Reseförsäkringar. Kontakta oss för mer information.

Bokningar gjorda till någon utav våra resor senare än 90 dagar innan resans avresedatum får en faktura på hela resebeloppet som skall betalas inom 10 dagar efter att fakturan blivit skickat.

 

Linda Andersson

linda@lugnagarden.se

0413-307 00